تمرین عملی برای رشد آرک تایپ آرس

۱٫ مدت زمان زیادی را به ورزش های سریع هوازی و پر تعرق  اختصاص دهید، ورزش هایی که باعث شود به قدری عرق کنید که همه لباسهایتان خیس آب شود، ورزش هایی مثل فوتبال و بسکتبال و . .

۲٫ صرف مدت زمان های طولانی ( بیشتر از ۳/۱ اوقات روز ) با دوستان و در جمع آنها بودن و خوشگذرانی با آنانو به اصطلاح رفیق بازی.

۳٫ مرام و معرفت گذاشتن برای دوستان توی هر شرایطی و تا آنجا که جان دارید! به طوری که هر کسی از دوستان و یا آشنایان کاری داشته باشد روی مرام و معرفت شما حساب کند و از شما کمک بخواهد و شما هم برایش انجام دهید.
۴٫ سرعت عمل داشتن در رفتار و یا بداهگی رفتاری، بعنوان مثال اول از جای خود برخیزید و بعد فکر کنید که برای چه کاری از جا بلند شدید!؟!؟
آرس تایپ ها اول از جا بلند می شوند و بعد با خودشان می گویند که من چه کاری داشتم که پاشدم!؟
۵٫ انجام دادن کارهای پر ریسک و پر خطر برای اثبات مردانگی، کارهایی مثل بانجی جامپینگ و یا تک چرخ زدن با موتور و یا همه کارهایی که از نظر دیگران خطرناک است و شاید حتی انجام آن را غیر عاقلانه بدانند.

۶٫ داشتن تجربیات جسمانی ، تماس بدنی با دیگران و انجام فعالیتهایی که فرد را در بدنش قرار دهد و با بدنش ارتباط برقرار کند ، مثل در آغوش گرفتن ، یا حتی به شانه کسی ضربه زدن و یا هر گونه تماس فیزیکی که به شوخی و یا جدی با دیگران داشته باشد.

نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)